F.A.Q.
Wij weten dat de aankoop van een zwembadafdekking veel vragen oproept. Daarom hebben wij hier de antwoorden op de meest gestelde vragen over de Coverseal, de installatie, het onderhoud en nog veel meer voor u samengebracht.
U vindt ze hieronder, gesorteerd per thema of toegankelijk via de snelle zoekfunctie.
Klantenservice
Automatisch model (met één of twee zonnepanelen)
Voor oudere versies: controleer of de winterschakelaar, die zich in de behuizing bevindt, op “ON” staat voordat u de afstandsbediening gebruikt. Het is ook mogelijk dat de batterij van de zender leeg is — deze kan eenvoudig worden vervangen. Nadat u hebt bevestigd dat de schakelaar op “ON” staat en de batterij goed werkt, drukt u gelijktijdig op beide knoppen van de bedrade bediening. Als de storing aanhoudt, is de batterij van uw systeem waarschijnlijk leeg. Gebruik in dat geval de handmatige bediening om uw zwembad te beveiligen en neem vervolgens zo snel mogelijk contact op met onze dienst na verkoop: supportbnl@coverseal.com
Halfautomatisch model
Controleer eerst of de batterij van uw afstandsbediening goed is opgeladen. Blijft het probleem bestaan, dan is de hoofdbatterij waarschijnlijk leeg. Gebruik dan de handmatige bediening om uw zwembad veilig af te dekken en neem snel contact met ons op: supportbnl@coverseal.com
Manueel model
Voor alle vragen over werking of onderhoud kunt u de gebruiksaanwijzing raadplegen of rechtstreeks contact opnemen met ons serviceteam: supportbnl@coverseal.com
Ja. Als u een storing of een ongewoon visueel aspect opmerkt (abnormaal geluid, onregelmatige beweging, abnormale spanning van het membraan, enz.), raden wij u aan uw Coverseal niet verder te gebruiken. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op en stuur ons foto’s en/of video’s van het vastgestelde probleem. Zo kunnen wij de situatie snel analyseren en u een passende oplossing aanbieden.
Laat u inspireren door onze catalogus
"*" indicates required fields